föör jobbig dag för att blogga

Förlåt för den usla uppdateringen men jag har haft en jättejobbig dag. Är sjukt stressad och det sista jag vill tänka på är bloggning. Men såklart jag slänger in ett inlägg för eran skull :)

Jag åkte till skolan klockan åtta på morgonen och kom inte hem förän en halvtimme sen:/ Usch. Hoppas att ni förstår. Jag ska gå och plugga mer nu.. Har ångest över tentan som är på fredag. Och imorgon ska jag jobba så ska upp klockan halv 6..

Ibland hatar jag mitt liv, trots att den egentligen är underbar..

Kommentarer
Postat av: cessan

du är nog förlåten :P

Jag har det också stressigt med skolan, önskar man kunde stanna tiden...

2009-09-22 @ 18:09:24
URL: http://kolaleende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0